OFTE  STILLEDE  SPØRGSMÅL:

Hvem passer essentielle olier til?

De 100% naturlige olier passer til alle private, behandlere, coaches og vidensdelere, som ønsker at tage hånd om deres egen og familiens sundhed - og evt. også som en indtægt.

Jeg vil gerne bestille nu, kan jeg det?

Ja, lige her

Hvad hvis jeg er helt nybegynder?

Den rigtige undervisning i, hvordan du bruger dine olier, starter først rigtig når du har modtaget dine første olier, og  er blevet medlem i doTERRA gennem mig.

Jeg har en lukket Facebook gruppe, hvor jeg både underviser, inspirere og svare på spørgsmål fra medlemmerne. Hvis du vælger at bruge olierne i din klinik og have doTERRA som en indtægt, har jeg en særlig gruppe til dig.

1-2 uger efter du har modtaget dit første startkit, må du meget gerne booke en ½ times gratis onsdags oliesamtale, hvor du og jeg tager om, hvordan du kommer bedst igang.

Gratis olie samtale

Hvorfor skal jeg betale medlemskab?

Som medlem får du 25% rabat.

Medlemskabet er inkl. i din startkit, som er bedste deal, og gælder et helt år, derefter bliver du spurgt om du vil fortsætte dit medlemskab, der er ingen binding.

Må jeg indtage olierne?

Nej ikke dem alle - I oliebogen "Der er en olie til alt" som du får i velkomstgave af mig, er der en oversigt over hvilke olier der må, og hvilke der ikke må indtages. Og ellers spørger du bare i Facebook gruppen.

Oliebogen 200x200

Hvor kan jeg ellers få inspiration?

Bonusserne ved vores danske lukkede netværksgrupper er, at her kan du spørge om alt hvad du måtte brug for hjælp til.

Hvad hvis jeg brug for teknisk hjælp til at bestille nye olier?

Vi har i doTERRA heldigvis dansk kundeservice.

De har åben på alle hverdage kl. 14.00-22.00 på telefon 89 88 10 85 eller kundeservice@doterra.com

Hvad hvis jeg gerne vil din kollega/ Wellness Advocate?

Hvis du er kommet til at tilmelde dig hos en anden, det kan jo ske man går forkert i byen... og ønsker at være med i mit team, vil jeg foreslå du kontakter kundeservice enten på mail eller ringer til dem, og skriver til mig.

Kundeservice:

De har åben på alle hverdage kl. 14.00-22.00 på telefon 89 88 10 85 eller kundeservice@doterra.com

Mange bliver så glade for produkterne; olier, cremer, renseprodukter, shampoo, tandpasta etc. at de gerne vil fortælle andre om doTERRA.

Vi har i doTERRA en af de bedste kompensationsplaner der findes, hvor du bliver kompenseret efter din indsats.

Der er ikke noget indtjenings loft.

Du kontakter mig og så tager vi en afklarende og uforpligtende snak om det. Inden, kunne du måske lige læse dette:

LRP

Skal jeg købe et stort lager og sælge som Wellness Advocate?

Nej!

Du formidler din viden og hjælper andre. Og du tager udgangspunkt i det du ved og finder svar på resten. Det den bedste måde at lærer det hele på. Kommunikation er det, det handler om.

Du må gerne sælge fra din klinik eller "dit køkkenbord", hvis det er noget du har lyst til. Det er helt op til dig. Dog vil jeg anbefale du altid sælgere videre til Retailpris (fuld pris) og indkøber på din LRP, så du optjener points.

Hvad hvis jeg er forvirret eller har brug for din hjælp?

Så booker du en gratis onsdags olie samtale eller skriver til mig: kontakt@dortea.dk

Er du kunde gennem mig er olie samtalen altid gratis, og du kan booke alle de onsdage du har lyst.

Er du fra et andet til kan du book en Olie-konsultation.

Olie samtale

Hvad vil jeg har spørgsmål og ikke er i dit team?

Så spørger du bare i min åbne Facebook-gruppe "Der er en olie til alt" eller booker en olie-konsultation.


Rigtig god fornøjelse på din olierejse - og spørg bare, når der er noget.

Kærligst

Dortea

Signatur Business flow